جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

سیستم خود را به سادگی ایمن کنید


سیستم خود را به سادگی ایمن کنید
هر چه فناوری های اطلاعاتی روز به روز گسترش پیدا می کنند به همان نسبت نیز هک و نفوذگری نیز روند صعودی خود را طی می کنند تا آنجا که روزی نیست سیستمی از حمله نفوذگران در امان باشد به همین علت برقراری امنیت برای سیستم های کامپیوتری امروزه یکی از مهم ترین مواردی است که تمامی کاربران در سطوح مختلف به آن عمل می کنند. کاربران خانگی، ادارات و شرکت ها، فرودگاه ها و ... همگی به دنبال برقراری امنیت بیشتر برای سیستم های خود هستند تا بدین شکل از به وجود آمدن مشکلات ناشی از حملات هکرها و ویروس ها به سیستم های کامپیوتری جلوگیری کنند به همین علت و به دلیل افزایش نیاز کاربران به امنیت بیشتر، تعدادی از شرکت های تولید کننده نرم افزار، تمامی اهداف خود را برای طراحی و ساخت نرم افزارهای امنیتی پایه ریزی کرده اند؛ نرم افزارهایی که هر یک از آن ها با توانایی هایی که به کاربر می دهند، کاربر را قادر می سازند تا یک امنیت نسبی مناسب را برای سیستم هایشان فراهم کنند.
در این مطلب درباره یکی از بهترین های این زمینه با شما صحبت خواهیم داشت.
Panda Internet Security ۲۰۰۸ نسخه جدید نرم افزاری قدرتمند و مشهور در زمینه برقراری امنیت است که توسط کمپانی بزرگ و پرطرفدار Panda Security طراحی شده است.
بسیاری از کاربران با نام این کمپانی از طریق برنامه ضد ویروس پاندا آشنا شده اند و این شرکت در راستای حمایت از کاربران در آستانه سال ۲۰۰۸ اقدام به ارائه نسخه جدید ابزار امنیتی اینترنتی خود کرد تا به این وسیله کاربران به کمک ابزارهای موجود در برنامه دارای توانایی بیشتری برای برقراری امنیت سیستم خود باشند برنامه ای که از آغاز سال تا کنون به عنوان یک برنامه محبوب امنیتی از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفته است.
گفتنی است این نرم افزار از ۱۰ بخش مختلف امنیتی، مدیریتی تشکیل شده و هر یک از این بخش ها دارای یک هسته کنترلی قوی هستند.
این بخش ها عبارتند از:
ـ Antivirus: ابزاری برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها
ـ AntiSpyware :ابزار مبارزه با برنامه های جاسوسی
ـ AntiPhishing :جلوگیری از برنامه های دزدی هویت
ـ Firewall :دیوار آتشی قدرتمند برای جلوگیری از نفوذ هکرها
ـ Identity Protect ابزار حفاظت از اطلاعات شخصی
ـ Backup : تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات شما
ـ AntiSpam : ابزار حفاظت از کاربران در مقابل هرزنامه ها
ـ Parental Control : ابزار کنترلی برای والدینی که قصد دارند فرزندان خود را در هنگام استفاده از اینترنت و سایت های مختلف محدود کنند.
ـ TotalScan Pro :ابزار اسکن سیستم برای عیب یابی و کشف ویروس ها
و ...
برای دانلود نسخه کامل این نرم افزار کافی است به لینک اشاره شده در انتهای مطلب مراجعه کنید.
http://rapidshare.com
/files/۵۷۱۰۴۲۳۵/Panda
_Internetت_Security_۲۰۰۸_v۱۲.۰.rar
منبع : روزنامه سرمایه


همچنین مشاهده کنید