شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

جلوه دادن به اتاق در سال نو با طرح هایی شکوهمند


جلوه دادن به اتاق در سال نو با طرح هایی شکوهمند
▪ اتاق خواب رویایی خود را طراحی کنید
اتاق خواب از مکان هایی در خانه است که دوست دارید در آنجا بتوانید فشارهای کار روزانه را از یاد ببرید و کاملاً استراحت کنید. داشتن اتاق خوابی که از استراحت در آن لذت ببرید، کمک می کند که در صبح هنگام ، احساس طراوت کنید و تا شامگاه سرحال باشید. برای شروع ، این آرامش را با رنگ های ملایم و سایه های آرامش بخش پدید آورید و تختخواب دلخواه خود را با رویه ای از کتان زیبا و اثاثیه نرم و راحت در این مجموعه قرار دهید.
"آشفته نبودن" اتاق خواب بسیار ضروری است؛ از این رو، وسیله و جای کافی برای لوازم اضافی خود فراهم آورید و اگر اتاق خواب تان کوچک است، با استفاده از وسائل چند کاره تا از فضا حداکثر بهره را ببرید.
▪ طرحی با رنگ های هماهنگ
اتاق خواب خود را با رنگ های ملایم و آرامش بخش تزیین کنید تا فضایی راحت فراهم آورید. سایه روشن هایی از سبز و آبی روشن که تأثیری آرامش بخش به ارمغان می آورند ، برای چنین اتاقی بسیار مناسب اند. در اتاق خواب هایی که رو به شمال دارند، این رنگ ها ممکن است حس سرما بیافرینند.
بنابراین ، بهتر است رنگ های گرم تر و سرخ فام را بیازمایید تا بدین ترتیب فضا را گرم و دوستانه کنید: رنگ هایی مانند صورتی پر رنگ و آجری مرجانی و ملایم.
از رنگ های روشن( مانند زرد) که ممکن است به جای آرامش، نشاط بیافرینند، اجتناب کنید.
منبع : P۳۰world


همچنین مشاهده کنید