شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

جعبه‌ای در ورودی خانه


جعبه‌ای در ورودی خانه
نصب این قبیل جعبه‌ها نزدیک در ورودی خانه نیز یکی دیگر از این پیشنهادهاست. به این ترتیب، جایی برای قراردادن کلیدها، قبوض آب و برق و تلفن، نامه‌ها، پوشه کاری و بسیاری لوازم دیگر که می‌خواهید هنگام ورود یا خروج از خانه در دسترس باشند، فراهم می‌شود.
در ضمن شما می‌توانید آن را به رنگ دلخواه و متناسب با فضای ورودی رنگ‌آمیزی کرده و درصورت تمایل برای زیباترشدن آن، از تکنیک‌های مختلف رنگ‌آمیزی استفاده کنید؛ به‌عنوان مثال در تصویرزیر یکی از این جعبه‌ها نشان داده می‌شود که به رنگ نارنجی متمایل به قرمز روی زمینه زرد دیوار ورودی نصب شده و روی دیواره جعبه را با تکنیک استنسیل طرح‌دار کرده‌اند. علاوه بر این، با چسباندن نواری از آهن‌ربا قسمت بالای دیواره جعبه را برای نصب عکس، کارت پستال و یادداشت اختصاص داده‌اند.
در ضمن، نکته قابل‌توجه این است که باتوجه به اینکه به خاطر کوچک‌بودن ابعاد این جعبه، امکان تقسیم‌بندی فضای داخل آن با نئوپان وجود ندارد، مقواهای محکمی را متناسب با ابعاد داخلی جعبه بریده و پس از روکش‌کردن با کاغذ کادوی ضخیم، آنها را به صورت عمودی داخل جعبه جای داده‌اند. به این ترتیب، فضای داخل جعبه به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده است.
▪ پیشنهاد: اگر تمایل دارید چنین جعبه‌ای را برای دیوار ورودی خانه‌تان فراهم کنید، با نصب چند گیره روی لبه نما یا یکی از دیواره‌های طرفین این جعبه، همزمان جایی برای آویزان‌کردن کلیدها نیز تعیین کنید.
منبع : همشهری آنلاین


همچنین مشاهده کنید