دوشنبه, ۲۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 10 June, 2024


نمایشگاه نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افتتاح شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۹ / خبرگزاری ایسنا / استانها

نمایشگاه نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افتتاح شد

نمایشگاه نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور مسئولین افتتاح و کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افتتاح شد

ایسنا/آذربایجان شرقی نمایشگاه نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور مسئولین افتتاح و کار خود را آغاز کرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌ شرقی و واحد تبریز در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: امروز خانواده‌ها برای فرزندانشان از دانشگاه صرفاً مدرک نمی‌خواهند، تضمین آینده می‌خواهند. اگر دانشگاهی بتواند تضمین آینده برای فرزندان خانواده‌ها ایجاد کند، به آن دانشگاه رجوع می‌کنند؛ و اگر نه آن دانشگاه از گردونه فعالیت در حوزه آموزش عالی حذف خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون و۸۰۰ دانشجو دارد، این افزایش دانشجو به اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی برمی گردد که یکی از آن‌ها نمایشگاه صدرا است؛ صدرا مخفف صنعت، دانشگاه و راه اشتغال است که برای ارتباط صنعت و دانشگاه یک نمایشگاهی ایجاد می‌شود. در همین مکان دانشجوها با توانمندی‌های صنایع آشنا می شوند و صنایع هم نیروهایی که می‌خواهند در قالب‌های مختلف از بین دانشجویان انتخاب می‌کنند و این یک پلی است برای این ارتباط.

رنجبران افزود: در دانشگاه ازاد اسلامی طرح مهمی به اسم طرح پویش داریم دانشجویان همزمان با تحصیل دو یا سه روز از تحصیل خود را در صنعت می‌گذرانند.

 وی متذکر شد: در حال حاضر هزار و ۲۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در طرح پویش فعالیت می کنند. دانشجو در هنگام حضور یک بخشی از درآمدش را کسب می‌کنند که برای شهریه‌شان هزینه می‌شود و در کنار آن کار هم یاد می‌گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: فارغ التحصیلانی که در طرح پویش شرکت می‌کنند صنعت را تجربه کرده‌اند و تا حدودی مهارت اولیه دارند.

وی از امضای یک تفاهمنامه با خوشه صنعتی اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: تمام صنایع که در این خوشه هستند بزرگوارانه در کنار دانشگاه قرار گرفته‌اند و در مورد حضور دانشجو در صنایع همکاری می‌کنند. همه این‌ها بستری است تا دانشجویان مهارت لازم را کسب نماید.

 وی افزود: دانشگاه‌هایی برقرار می‌مانند که روی افزایش مهارت و توانمندی سرمایه‌گذاری و کار کنند این نمایشگاه یکی از آن بخش‌هاست.

به گزارش ایسنا، صدرا مخفف دانشگاه، صنعت و راه اشتغال است که با حضور بیش از ۷۰ شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی در سالن چند منظوره شهید بیوک منیر سرابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز امروز با حضور محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین افتتاح و آغاز به کار کرد.

انتهای پیام  دبیر فرزاد گمار دبیر رباب تیموری لینک کوتاه برچسب‌ها: استانی-اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامي لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما سانا‌پرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلای‌تو‌دی بلیط هواپیما تو‌ر دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال